Mikkel

by Ian

Den Kalde Kjempen, side 1

(E&D = Explorers & Discoverers)

Published 2011-10-30 00:00:00

7 comments

Frk. Blips

2011-10-30 02:11:49

Frk. Blips

Ah, ny ekspedisjon!:-) Fine, kalde farger.

MrDahl

2011-10-30 10:26:31

MrDahl

Får litt dårlige vibber her, men det er antagelig fordi jeg så The Thing på fredagen.

ramyr

2011-10-30 11:10:40

ramyr

Herlig! Denne serien er så utrolig sjarmerende; tegnestilen er så gjennomført, og historiene så koselige, at det er umulig å ikke like dette!

Bowser3620

2011-10-30 18:41:24

Bowser3620

Merkverdig stil. Tintin møter manga. Du kan godt forstørre sidene litt, da blir det større ruter å se på og lese. Du kan også ha godt av å tegne med penner med forskjellige tykkelser for å variere streken litt. Tykk penn for forgrunn, tynn penn for bakgrunner og detaljer. Eventuelt pennesplitt eller pensel, i ditt tilfelle tror jeg pennesplitt ville vært det beste. Ellers ser jeg du har tegnet serier før.

Knut R Knutsen

2011-10-30 20:06:46

Knut R Knutsen

I og med at denne serien åpenbart (som Bowser påpeiker) er inspirert av serier som Tintin med sin "Ligne Claire"-stil så virkar tipset om å variere strek-tjukkelsen forferdeleg malplassert. Det som han kan ha rett i er at sidene blir litt flate (som er ein av dei tinga variasjon i strek vert brukt for å motverke). Men innanfor Ligne Claire-stilen så bøter ein på dette med å bruke svarte flater meir aktivt i komposisjonen, samstundes som ein nyttar ein fargepalett som skapr dybde i biletet. Utvaska og dempa blå/grøne/lys beige beige/brune flater mot grått/mørk beige og utvaska lyseblå himmel med "Clouds"-filter skapar ikkje ein dynamisk fargepalett.

Ta og kjør eit "Google"-søk etter bilete av Grønland, så ser du noko av den rike fargepaletten ein kan få ut av isen, solvinkelen, fjella og nordlyset. Sjå og litt på fargeteori. Slik som ein i stilar med strekvariasjon har tjukke strekar fremst, så har ein i fargeserier dei sterke, tunge fargane (gjerne med gråtoner) fremst, og så vert fargane lysare etterkvart som dei kjem lenger vekk. Det har med dis/ atmosfærisk lysbryting å gjere, og kan brukast for å skape dybde i fargebilete.

Eg ser at nokon stader her så vert nokre fargar/gråtoner mørkare jo lenger bak ein kjem. Dette flatar ut rutene og virkar mot si hensikt.

Bowser3620

2011-10-30 21:10:06

Bowser3620

Vel, det er ikke til å legge skjul på at streken på bakgrunenne er litt vel tykk. Er meningen å bruke stilen til Tintin og kjøre en tykkelse, burde man kanskje valgt en tynnere penn på alt. Men jeg står på mitt og mener pennesplitt eller forskjellige strektykkelser ville hjulpet tegningene i denne serien.

Knut R Knutsen

2011-10-30 21:40:41

Knut R Knutsen

Det som er poenget her er vel at der må jobbast med å få betre "dybde" i serien, og når det då er lagt opp til ein Ligne Claire-stil så bør vel kommentarane vere relevante innanfor den konteksten? Istadenfor å seie "Dropp Klar Linje-stilen, distanser deg frå dine franco-belgiske inspirasjonskjelder og gjer deg nytte av tusj-teknikkar utvikla for Amerikanske actionseriar" så bør ein vel heller påpeike korleis problema kan løysast innanfor den stilen som allereie er vald? Elles går ein over frå konstruktiv kritikk til å prøve å prakke på andre sine eigne estetiske preferansar.

Join the discussion!

Log in to add your comment!