Teikneserieblogg

nettserier.no

Logg inn:

Siste blogginnlegg

Nyaste blogginnlegg av Andreas Rasmussen:

Nyaste blogginnlegg av andre forfattarar:

Jeg er lei, og dette er min blogg om det.

Andreas Rasmussen, 06.11.2007, 00:56

Jeg er lei.

Senest klokken 5 i dag, så tok jeg meg selv i å tenke tanken: "Skal jeg slutte å tegne Hår og sånt?"
Jeg avfeide det raskt med: "Nei, det kan jeg ikke, jeg har en fan-base jeg ikke kan skuffe".

Men likevel, tanken var der.
For 2 måneder siden, så var Nettserier.no et haven for oss som liker humor, det var også på den tiden at jeg dukka opp her.
Jeg hadde tegnet stripe 1,2 og 3 av "hår og sånt", viste dem til de jeg hadde på MSN som var logget på, de likte det de så, og jeg ble overtalt av flere til å legge dem ut her.

Jeg la dem ut, jeg var dritnervøs.
"Kommer de til å hate den?" "kommer de til å si at den er dritt?".
Men nei, dere var snille, dere tok imot Hår og sånt med åpne armer, ga meg konstruktiv kritikk slik at jeg fikk lyst til å bli bedre.

Nå er jeg på stripe 31, og jeg har spisset mang en blyant siden jeg brukte Paint.
Alle kan se at jeg har blitt bedre, og det er jeg glad for.
At jeg noensinne kommer til å bli en profesjonel serietegner har jeg slått fra meg, jeg eier rett og slett ikke streken til det, pluss at å bli det var aldri målet mitt.
Tro ikke at jeg ikke liker å tegne.
Jeg har lært ganske mye mens jeg har vært her på Nettserier.no.
Jeg har lært meg hva kritikk innebærer, jeg har lært meg å stole mer på meg selv når jeg gjør ting, jeg har lært meg at jeg kan klare ting, uansett hvor store de er.

Så, her sitter jeg da, klokken 00.47 om kvelden, og skriver dette til dere.
Hvorfor aner jeg ikke, det har kanskje noe med de 3 julebrusene jeg akkurat har drukket, eller at jeg som vanlig blir veldig sentimental om kvelden.

Uansett, jeg ville bare takke dere, alle sammen, for at dere er her, og gjør nettserier til det stedet jeg flere ganger daglig klikker meg innom, bare for å sjekke om noen har kommentert på seriene jeg allerede har lest 20-30 ganger hver, bare for å se om jeg har fått tilbakemelding på serien min, bare for å se om noen har skrevet et nytt innlegg i bloggen som handler om en eller annen ukjent serietegner.
Og jeg vil Takke deg, Frk Blips.
Du er en fornuftens stemme i et kaos av meg og Kritikeren som har en eller annen merkelig diskusjon om noe som egentlig spiller liten rolle.
Kritikeren, hvis du noensinne stikker herifra, så stikker jeg også.
Makan, det er lett å starte en krangel, men jeg har faen meg ikke funnet noen enda som er så JÆVLA sta som deg!
Keep up the flaming, så lover jeg at jeg skal være der og svare deg.

Og hva jeg var lei av? nei, si det du.
Da jeg begynnte å skrive for 20 minutter siden, så var hele greia med dette innlegget at jeg skullle si noe om trollingen på nettserier.
Så utviklet det seg til en sentimental farse av ting, før det igjen ble en slags unnskyldning på hvorfor jeg skriver dette.

Nå kjente jeg at jeg ble litt mindre lei.
Jeg går og legger meg, og når jeg våkner opp i morgen, så kommer jeg til å tenke: "hva faen? skreiv jeg virkelig dette i går?"
Takk gud for at vi har en redigeringsfunksjon her.

Kommenter denne artikkelen

Du må vera innlogga på nettserier.no for å kunne skrive kommentarar. Bruk verktylinja øvst på sida for å logge deg inn eller registrere deg som brukar.

Kommentarar til denne artikkelen (47)

Du er lei, jeg er også lei, drittlei, og jeg vet at vi ikke er de eneste aktørene på nettserier som føler det slik nå om dagen. Nettstedet, som vi er så glade i, har fått noen stygge pletter på rullebladet. Skitt, både i billedlig og verbal form, har skapt råtten stemning og utløst mye spetakkel. Jeg har selv flere ganger den siste uka vært på nippet til å slette mine serier og takke for meg. Jeg har heller ikke vært nådig mot Olaf, åpenhjertig som jeg er, har jeg beskyldt ham for å være dumsnill som ikke har utestengt "trollene". Men Olaf er ingen dumming, han er bare snill. Og nå er han sterkt på banen, han tar grep, forbedringer er allerede iverksatt, og enda bedre skal det bli. Lusent av oss om vi bare skulle stikke av fra kaoset nå som Olaf anstrenger seg til det ytterste for å utbedre rutinene.

At en håndfull oppegående aktører faktisk har Hår og Sånt blant sine favorittserier, bør være grunn nok for deg til å fortsette. Jeg gnåler stadig vekk om at det ikke er nødvendig å være noen tegnekunstner for å lage bra tegneserie. Figurene dine er uttrykksfulle nok, og det du mangler av tegneferdighet, tar du igjen på innhold. Hår og Sånt er alt annet enn uinteressant lesning.

Aldri har vel kjeklingen mellom deg og Kritikeren føltes som et mindre problem enn nå i det siste. Så lenge jeg holder ut, får værsågod du også holde ut! Og Kritikeren kan bare våge å skygge banen... Olaf trenger all den støtte han kan få fra oss akkurat nå.

Frk. Blips, 06.11.2007, 02:01


Jeg har hår og sånt i mine favoritter. :p

Quakeulf, 06.11.2007, 02:14


Jeg går da ingen steder;-)

Kritikeren, 06.11.2007, 06:45


Jeg er også lei.

Jeg er lei av at bare noen tegner en tissemann så må alle snakke om det, enten det nå er fordi de synes det er morsomt eller fordi de synes det ikke er det. Jeg er lei av metadiskusjoner rundt hvorfor det diskuteres så ivrig rundt ting vi sier vi ikke bryr oss om eller liker. Mest av alt er jeg lei av at venstrehåndsarbeid og meningsløst vas tilsynelatende får mer kommentarer enn serieskapere som legger mye arbeid i manus og tegninger. Jeg er lei dustete fjortiser som fyller fritid og skoletid med å spamme nettserier. Jeg er lei av å være så forbanna diplomatisk hele tiden - jeg er lei av folk som tramper når de burde liste seg, og jeg er lei av folk som forventer mer av andre enn de gjør av seg selv.

Kanskje jeg bare trenger en pause.

Romar, 06.11.2007, 09:41


Du er heldig, Romar. Du KAN ta ein pause. Du kan lukke nettlesarvindauget, ta ein ekstra kopp kaffe, og bruke nokre dagar eller veker på å lese ei bok, møte nye venner, bli dyktigare i arbeidslivet eller kanskje til og med lage teikneseriar. Så kan du la Nettserier leve sitt eiget liv og håpe at når du kjem tilbake ein dag (for du får ikkje lov til å forlate Nettserier for evig og alltid, då får vi jo aldri vite korleis det går med Justin Case) har folk anten slutta å la seg provosere av tissemenn eller slutta å la seg provosere til å lage tissemenn.

Skulle ønskje at eg hadde den moglegheita. Mest har eg lyst til å stenge heile skiten. Leggja ut ein notis om at "Nettserier.no er nede fordi Olaf har betre ting å gjera denne veka" eller noko sånt, og slutte å lese e-post for å unngå å bli overvelda av hatmail i perioden. Men eg har forstått at dette hadde vore slemt av meg. Difor krysser eg heller fingrane og håper at folk skal slutte å mate trollene snart.

Har du lyst på ein pause, anbefaler eg deg at du tar deg ein pause. Så skal eg sitja her og misunne deg.

Olaf, 06.11.2007, 09:54


Men det er det som er problemet, Olaf. Jeg VET at jeg nårsomhelst kan logge av, skru av, snu meg bort fra skjermen, eller klikke over til Photoshop og gjøre det jeg egentlig burde - konsentrere meg om å lage tegneserier. Men selv om det bare er DU som strengt tatt er forpliktet til å følge opp dette stedet siden du satte det til verden, så er det flere av oss som er blitt en del av det. Flere som på mange vis kan takke Nettserier for utvikling og inspirasjon, for nye kontakter, kanskje til og med venner, og for at de har et samlingspunkt for deres interessefelt. Om noen tagga ned garderoben i fotballklubben, tviler jeg på om laget hadde pakka bagen og dratt hjem. I så fall var det ikke mye til klubb. Nei, jeg blir nok her og 'vasker veggene' sammen med deg jeg, Olaf. Måtte bare ventilere litt. Mulig det var unødvendig. Får vurdere å skaffe meg dagbok istedet.

Men det med kaffe var ikke så dumt. En fin dag til deg, Olaf - med håp om at vinteren blir mild for dere der oppe.

Romar, 06.11.2007, 10:06


Romar: Jeg fant en viss tilfredsstillelse i det nyinnførte poengsystemet. Nå gir jeg dårlig karakter til metastripene og bånn til de originale tissemennene, det overflødiggjør kommentar. Olaf: Du fortjener sympati, men ikke overdreven sympati. Ingen forbyr deg å gjøre som de fleste andre webmastere gjør, utestenge trollene. Din standhaftige idealisme er ditt eget valg.

Frk. Blips, 06.11.2007, 10:18


Jeg er også utrolig lei... av paintserier. De fleste som kommer her og er nye, tror at alle fjortiser tegner sånne, og derfor får vi fjortiser et dårlig rykte i tegneserieverden. Jeg er lei paintfjortiser.

Erik, 06.11.2007, 10:52


Frk. Blips, eg prøvde på ingen måte å fiske etter sympati her. Ser ikkje at eg fortener sympati for noko som helst. Ikkje har eg lyst på sympati heller.

Olaf, 06.11.2007, 12:21


Don`t worre... about a shit... cause everylittle thing, is gonna be arright!

Marius, 06.11.2007, 13:48


Ër det verkeleg berre eg som føler at all denne pratinga om troll er meir plagsom og allestadsnærverande enn trolla sjølve? Dårlege seriar lar ein vere å lese. Dårlege kommentarar lar ein vere å svare på. Men når seriøse brukarar nyttar så mykje energi på å prate om dei useriøse så blir det allestadsnærverande. Seier ikkje at ein ikkje kan klage på ting ein ikkje likar, men det er klaging, og så er det, vel, wallowing.

Loki, 07.11.2007, 15:49


Nei, det er ikkje berre deg.

Olaf, 07.11.2007, 16:05


Gudskjelov.

Loki, 07.11.2007, 16:06


Så det dere sier er at dere ikke liker at troll er her, men dere har ikke tenkt til å gjøre noe med det? og heller bare gi "konstruktiv kritikk" til dem, slik at de kan bli bedre?
Mister bare mer og mer lysten til å legge ut serier her.

Geremino, 07.11.2007, 16:09


For mitt vedkommende oppleves de nye rutinene som en velsignelse. Karaktersystemet har rensket forsiden for styggedom, og Olaf har fjernet svineri fra kommentarfeltene. Nu går alt så meget bedre, mener nu jei, da.

Frk. Blips, 07.11.2007, 16:11


Selv om vi "fjerner" dem fra offentligheten, så betyr ikke det at de er borte.

Geremino, 07.11.2007, 16:16


Var slett ikkje det eg sa. Det eg sa var at dette er byrja bli sutring meir enn seriøse klagar, og at dei er overalt på sida. Og då meinar eg overalt. Trolla held seg for det meste til sine eigne seriar, som ingen tvingar dykk til å lese, og når dei kommenterar andre stadar burde det vere rimeleg enkelt å ignorere dei. Ein kan heilt fint (og ein burde) klage på dei, men det er GJORT. Og Olaf har sagt han forsøker gjere ting med det. Så kvifor i all verda sutrer ein omatt og omatt og omatt om det? Eg brukar nettserier.no flittig kvar einaste dag, og trolla har aldri nokon gong irritert meg så mykje som all denne semi-spammen OM trolla gjer. Sett kvar for seg er alle postane om det seriøse og heilt greie, men når ein ser alt på ein gong er det dei same tinga sagt omigjen og omigjen på ørten ulike stadar. Ein øser kvarandre opp, finn andre ein kan klage med, og skapar ein stadig aukande spiral. Sånn verkar det i alle fall på meg.

Klart trolla burde gjerast noko med. Men det er blitt slått fast for lenge sidan. Det er òg blitt sagt at dei SKAL gjerast noko med, og at det tek litt tid. Så kan ein ikkje vere så snill å vere stille om dette inntil ein i alle fall ser om endringane som blir gjort hjelp eller ikkje?

Men eg har absolutt ikkje tenkt å bidra til å skape endå meir syting og klaging, og det er vel det denne kommentaren kan føre til, så eg burde vel halde munn no.

Loki, 07.11.2007, 16:18


"Selv om vi "fjerner" dem fra offentligheten, så betyr ikke det at de er borte."

...Å stenge dei ute frå sida er òg berre "å fjerne dei frå offentlegheita". Dei er der ute likevel. Så såframt du ikkje har konsentrasjonsleirplanar...?

Loki, 07.11.2007, 16:20


(Skulle haldt munn, ja...)

Loki, 07.11.2007, 16:21


Du misforsto meg.
Jeg mente at selv om vi ikke så dem, så er de fremdeles her.
Vi har bare "polert" nettserier.no slik at vi ikke kan se dem, med mindre vi faktisk TRYKKER på den linken som er på framsiden som leder til serien.
Men greit, jeg skal vente til nettserier.no er oppdatert og alt er "lykkeland"

Geremino, 07.11.2007, 16:23


Tviler på at alt nokon gong vil vere lukkeland, men forhåpentlegvis er det betre.

Og jepp. Ein må trykke på dei for å lese dei. Akkurat som du antakeleg må trykke på noko for å i det heile tatt åpne denne sida og ikkje ei anna nettside. Er det så frykteleg, då?

Tingen er at skillelinja mellom kva som er trolling og kva som simpelthen er lågkvalitet er veldig vanskeleg å trekkje, og denne sida er meint å vere for alle, ikkje kun for dei som alt er frykteleg gode til å lage teikenseriar. Eg ser simpelthen ikkje heilt korleis du meinar ein skal kunne få bort trolla utan å øydelegge heile konseptet med sida. Slik det er blitt gjort no, der ein slepp å sjå det mindre bra om ein ikkje aktivt oppsøker det, slår meg som eit veldig bra kompromiss. Kva ved det er det du mislikar?

Loki, 07.11.2007, 16:27


Det er veldig, veldig enkelt å se forskjell på lav kvalitet og trolling.

DeichMan er et troll, han kan bare slettes herifra, seriene hans er ikke engang verdens mest optimistiske og naive menneske ville tatt seriøst.

Woodieloodz er et troll, han sier det selv med "Paintpojkerna strikes back" elns.
Snakker vi her om en skoleklasse som har funnet noe ekstra å gjøre på fritiden.

Banan er en annen sak, men jeg tviler på at han tar noe som helst seriøst her på nettserier.

Uansett, samtlige av disse seriene er trolling, og hvis ingenting skjer, så kommer det flere.

Geremino, 07.11.2007, 16:36


Og hvordan vi skal la siden holde samme konsept?
Enkelt, slett trollene, og la de som faktisk har seriøse serier fortsette å legge dem ut.

Geremino, 07.11.2007, 16:38


Jeg skrev noe her, men det tok så lang tid å skrive det at jeg automatisk ble logget ut. ._.
Dermed forsvant det jeg skrev.

Tatchudorf, 07.11.2007, 16:42


Forklar meg kva kriterier du har gjort bruk av for å komme til desse konklusjonane. Dersom det er enkle, objektive kriteriar ein kan skrive ned i ei regelliste har standpunktet ditt noko for seg. Dersom det kun går på subjektiv og intuitiv vurdering fungerer det nok ikkje i det heile tatt, då blir plutseleg sida avhengig av ein moderator som bestemmer kva som er "bra nok", og den blir plutseleg eit utvalg seriar, ikkje ei åpen side for alle.

Men om du har gode, objektive forklaringar til grunne for vurderingane dine er eg lutter øre, eg.

Loki, 07.11.2007, 16:43


Hva slags kriterier jeg bruker?
Herregud, er det egentlig et spørsmål?

Du trenger bare SE på seriene til Deichman for å skjønne at de er troll.
Du trenger bare å lese nok kommentarer til å skjønne at Leverpostei, Mujalza og alle de andre trollene er FRA SAMME SKOLEKLASSE, og at de sikkert har skrytet til vennene sine om hvordan de "terroriserer" et nettsted og får alle til å bli sure på dem.

Geremino, 07.11.2007, 17:04


Nei, jeg kommer ikke til å ta seriene dems seriøst, uansett hvor mange andre som liker dem.

Geremino, 07.11.2007, 17:18


Akkurat. Eg liker dei ikkje, og du liker dei ikkje, og me tek dei difor ikkje seriøst, men andre kan like dei, så kvifor er det så viktig for deg å fjerne dei? Kan du ikkje berre, som eg, la vere å lese det?

Loki, 07.11.2007, 17:30


Gerenimo ... Ærleg talt. La meg stille deg tre spørsmål.

1: Kva i alle dagar er det med dette biletet som gjer at ein kan sjå klart og tydeleg at serieskaparen er eit troll?

2: Så du bruker det at folk går i same klasse som eit argument imot folk? Då burde eg kanskje slette alle seriane til ompapa òg, ettersom han òg openbart går i same klasse?

3: Er du eit troll? For ærleg talt: Mange av dei punkta du kritiserer folk for her, føler eg at det var overflod av i tidleg Hår og sånt. Du dukka opp og var heilt ny på Nettserier, og det første du gjorde var å byrja å lage dårlege parodiar av populære seriar her inne. Etter mi meining er det meir provoserande enn å teikna ein tissefant. Alle dei tidlege stripene laga du i Paint, og du kan umogleg ha brukt mykje tid på dei heller. Innimellom parodiane laga du striper med propaganda for bevisst drømming, og du har til og med laga ei stripe om at du har glede av at folk blir provoserte av seriane dine. Og for alt det eg veit kan det hende at det går ein skikkeleg dust eller to i klassen din òg. Ja, du har blitt betre etterkvart, men det har då Leverposteimannen og Mujlza blitt òg. Og for berre nokre timer sidan slengte du dritt til Marius og Frk. Blips og heile Nettserier som nettstad i kommentarfeltet til Leverpostei-mannen. Kan du forklare meg kva søren det er som gjer at dette er trolling medan dette eller dette ikkje er det?

Olaf, 07.11.2007, 17:43


Første "Dette" er trolling, ser ikke engang ut som en serie.
Andre "Dette" er den første stripa i Hår og sånt.
Tredje "Dette" er en stripe jeg lagde for å forklare at jeg hadde funnet et program som funker, la til testingen min for å understreke.
Snakkes, men ikke på en god stund.

Geremino, 07.11.2007, 19:25


Ikke gå, jeg liker serien din :<

Redmist, 08.11.2007, 01:41


åh, han har forresten rett. Geremino altså. Jeg er ingen spesielt god moderator, men jeg er det da uansett, på samme måte som Dadaph. Jeg har samme inntrykk som ham, det er forskjell på Gereminos nybegynnerskritt og det andre surret der. Jeg vet ikke mitt ord alene vil bli lagt vekt på, særlig uten begrunnelse, men jeg vil bare få sagt min mening om saken.
Ikke at det plager meg stort, jeg bare overser ting jeg ikke liker, om det så er trolling eller seriøse serier.

Redmist, 08.11.2007, 01:47


"Ikke at det plager meg stort, jeg bare overser ting jeg ikke liker, om det så er trolling eller seriøse serier."

Akkurat. Er det eg gjer òg, og ikkje heilt skjønner at ikkje alle kan gjere.

Loki, 08.11.2007, 04:17


Jeg synes at ordet "pai" er helt fantastisk artig.

Ikke at det har noe med saken å gjøre, men jeg synes dere burde vite det:)

Deloty, 09.11.2007, 21:29


Jeg ser at du åpenbart var forferdelig svett og klam når du la ut dine første striper her, og ufattelig nervøs for hva folk skulle komme til og mene om stripene dine.. Vel, vet du hva? Når du var så forferdelig nervøs selv, så trenger du kanskje ikke å gå løs på andre nykommere. Gjør(ikke) mot andre det du (ikke) vil at andre skal gjøre med deg, heter det seg i bibelen.

Leverpostei, 12.11.2007, 18:40


"Du trenger bare å lese nok kommentarer til å skjønne at Leverpostei, Mujalza og alle de andre trollene er FRA SAMME SKOLEKLASSE, og at de sikkert har skrytet til vennene sine om hvordan de "terroriserer" et nettsted og får alle til å bli sure på dem."

Joda, det stemmer at vi går i samme skoleklasse. Men alvorlig talt; jeg mistenker deg mer og mer for å ha en eller annen sykdom som gjør deg paranoid.

"og at de sikkert har skrytet til vennene sine om hvordan de "terroriserer" et nettsted og får alle til å bli sure på dem."

Jeg blir så umenneskelig oppgitt over de gjentatte og gjentatte anklagene dine mot oss, hvor mesteparten har gått ut på at vi "ler av alle på nettserier" osv.. Tror dere at ompapa vil at vi skal ødelegge en av favorittsidene hans? NEI. Han har hele tiden ønsket at vi skulle være seriøs, og det har vi da vel for faan vært!

Leverpostei, 12.11.2007, 18:46


"Han har hele tiden ønsket at vi skulle være seriøs, og det har vi da vel for faan vært!" den setningen var ironisk komisk.

Nokåh, 12.11.2007, 19:04


Ja, men etter alle de uttværende nedrakkingskommentarene Geremino har dynget inn på serien hans, er det forståelig at han begynner å bli forbanna.

Frk. Blips, 12.11.2007, 19:20


Wow, denne bloggen lever fremdeles?

Geremino, 12.11.2007, 20:20


Og frk Blips, nå har jeg ikke sagt noe stygt til leverpostei på 4 dager, med mindre han på en eller annen måte leser det på en stygg måte.

Og Leverpostei, les datoen for når jeg skrev det, det er 6 dager siden, eller 6 leverposteimannen striper siden, og på "den tiden" så oppfattet jeg mer leverposteimannen som et troll.

Ja, jeg har kalt deg og alle de andre fra klassen din for troll,jeg innrømmer det, men jeg vil heller ikke trekke noe av det tilbake, siden en god del av de seriene deres er noe jeg oppfatter som troll, og kommer alltid til å oppfatte det som troll
Og for guds skyld, hvis meg flere en den ene av de anklagene jeg har gjort mot deg når jeg sier at "dere ler av nettserier".
Og tror dere at jeg liker at du lager en serie som du tar en fjerdedel av absolutt ingenting seriøst her på nettserier?
Hadde jeg sett nettserier.no for første gang den uka det regnet ned med trollserier, så hadde jeg bare trykt på "X" på nettserier.no fanen, og laget min egen side der jeg la ut Hår og sånt.

"Gjør(ikke) mot andre det du (ikke) vil at andre skal gjøre med deg, heter det seg i bibelen."
Mhm, hadde de andre her på nettserier.no sagt at serien min suger i Paint, og vist meg hvordan Paint.net funker, eller tvunget meg til å bruke scanner, så hadde jeg gjort det.
Men det gjorde de ikke, derfor er de første stripene som de er.
Ja, egoistiskt av meg, og jeg skylder på dere, jeg fikk dårlig tilbakemelding på arbeidet jeg gjorde, dere fokuserte mest på humoren.
Tegneserier er et visuelt medium, verdens beste vits kan bli drept av tegninger som ikke passer til den.

Så ja, jeg har på en eller annen måte nå prøvd å få deg til å enten A) slutte med Leverposteimannen og heller lage en serie som treffer flere mennesker en et par 12 åringer rundt omkring i norge, eller B) få deg til å innse at en serie som handler om kuker, tiss og sæd ikke blir "sjarmerende" av at du tegner den på den jævligeste, lateste og mest idiotiske måten som finnes, og nei, det er ikke absurd humor, det er...femteklassehumor.
Så gjør som jeg sa til deg for noen dager siden i kommentarfeltet ditt: legg litt mer sjel i vitsene dine, og tenk igjennom dem.
Les stripe 2 av Mr Bear, der har du gjennomtenkt "bæsjehumor".

Og FØR du tenker at jeg ikke liker sånn humor.
DU TAR FEIL, jeg er (fremdeles) en fan av Pyton.
Gjøres det riktig, så er det helt konge.

Der, nå burde jeg egentlig ha vært godt inni en kamp i TF2, men jeg brukte altså en..halvtime på å skrive dette.

Geremino, 12.11.2007, 20:41


Ja.. Nei, interresant lesning. Men nå har det vel egentlig sporet av her. Denne bloggen handlet vel i grunn om deg og serien din..?

Leverpostei, 12.11.2007, 21:58


Den handlet om...vel, hvem veit.
Så kom du og fikk meg til å skrive i en halvtime.
Men nå ser jeg film, Poseidon.

Geremino, 12.11.2007, 23:09


Chong Qui

Leverpostei, 12.11.2007, 23:18


Jeg ble skikkelig rørt når kritikkeren sa : Jeg skal da ingen steder :') .

afropipp, 04.02.2008, 20:58


Kritikeren = hepster = verdifull grinebiter, som du forstår.

Frk. Blips, 04.02.2008, 21:48


Kritikeren = Hepsters bedre side.

Geremino, 04.02.2008, 22:37


Hehe

Adoken, 16.06.2008, 11:29


Gå til bloggoversikta

Gå tilbake til hovudsida

nettserier.no blir drive av Solstrand Tekst og Bobler, Vestregata 77, 9008 TROMSØ. E-post: post@nettserier.no. Vevmeister: Olaf Moriarty Solstrand.